Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 12:55:59 MET

Adam Gasiorowski wrote:

> Kurcze, nigdy jeszcze nie udalo mi sie przypadkiem trafic na takie
> cos, moze rzucisz URLem? :8)

No np. wyobraziłem sobie, że jestem _nastolatkiem_ :) i chciałbym poszukać
w internecie czegoś dla siebie. Ponieważ nie radzę sobie zbyt dobrze z tą
masą stron, :) ani nawet nie mam pojęcia gdzie w tej sieci mam szukać
czegoś dla nastolatków, to postanowiłem skorzystać z adresu, który
widziałem w jakiejś reklamie - <http://www.onet.pl/>. :) Tam na głównej
stronie znalazłem wyszukiwarkę, więc wpisałem to co mi pierwsze przyszło
do głowy, czyli "nastolatki". Potem kliknąłem szukaj i zacząłem oglądać
wyniki moich poszukiwań. M.in. znalazłem takie adresy:

4.

Nastolatki-Piękne i Młode!!
Klub Miłośników Mastolatek**
url: http://nastki.w.interia.pl/

5.

TYLKO TEEN, NASTOLATKI
TYLKO TEEN, NASTOLATKI
url: http://www.sexteen.prv.pl/

8.

eGroups : nastolatki
eGroups - Free, easy email groups
url: http://www.mx.onelist.com/group/nastolatki

20.

POLSKI SEX LINKS - dupcie, supermodel, darmowe, fotki, lesbijki,
matrymonialne SEXFLOOD - NAJLEPSZA POLSKA STRONA TYLKO DLA DOROSLYCH
- LINKOWNIA, link-o-rama, greenguy, tommys bookmarks, tommys-bookmarks,
linkownia, polski sex,
url: http://www.info.erotica.pl/

28.

Kategoria: czarne dziewczyny. Darmowy seks murzynki - seks oralny,
seks analny Kategoria: czarne dziewczyny. Darmowy seks murzynki - seks
oralny, seks analny za darmo zdjęcia i pornograficzne fotografie, obrazki
nagie czarne...
url: http://sex.go2.pl/czarne.html

30.

fsn.net: Nastolatki Grabosia
Nastolatki Grabosia
url: http://lolitki.mylolita.nu/index_3.htm
wielkosc: 11.6 kb ostatnia

31.

Sex Folder
sex,seks,xxx,erotyka,zdjecia,obrazki,adult,porno,akty,amateur,amatorki,anal,
asians,azjatki,fuck,fucking,girls,dziewczyny,hardcore,hard,lesbians,lesbi...
url: http://www.sexfolder.it.pl/

32.

sex SEX Sex SEXFLOOD LINKS information, online, vegas, music, lyrics, people,
sex, porno, agencje , aktorki , amandi , amateurs , amatorka , amatorki ,
anderson , aniolki , anonse , ars , azjatki , baby , bielizna , campbell ,...
url: http://www.sexflood.com/

34.

Panienki Jasia - Nastolatki
Nastolatki Dodaj Panienki do Ulubionych!(Netscape: CTRL + D)Startuj
z Panienek!Ustaw www.panienki.civ.pl jako strone startowa!&laquo; Powrot do...
url: http://www.panienki.civ.pl/nastolatki.html

35.

LINKOWNIA (strona glowna) - NAJLEPSZA POLSKA STRONA TYLKO DLA DOROSLYCH
- Linkownia - ponad 30 tysiecy darmowych zdjec, Kilkaset filmikow erotycznych,
Dziesiatki opowiadan, Tapety pulpitu, zdjecia amatorek, nastolatek,...
url: http://www.linkownia.it.pl/

41.

Anita sEXtreme
Uwaga! Materiały znajdujące się na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla
osób dorosłych!
wejście. banery:
url: http://www.anitaengel.hg.pl/

44.

SEX.O2.PL - darmowe strony erotyczne. Darmowy seks i zdjęcia za darmo.
darmowe strony erotyczne. Darmowy seks i zdjęcia za darmo. Cała
pornografia gratis.
url: http://sex.o2.pl/

47.

Niunie --- Nastolatki, ktore pokazuja bezwstydnie to co na codzien tak
skrzetnie ukrywaja Sex Nastolatek. Najmlodsze dziewczyny nago.
url: http://www.milenium.pl/larry/

48.

Wet Pussy
30 listopad 2000 * Jesteś 2859693 odwiedzającym Cipkę od 24 stycznia
2000 roku. * . Aby życie miało smaczek - raz dziewczynka, raz chłopaczek...
Hej! ...
url: http://malenka.homepage.pl/

P.S. Jak chcesz więcej, to idź sam poszukaj. ;-)

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl     Jest w tym jakiś ponury symbol, że człowiek rozumny