Re: Czy modernizacja Polpaku juz sie zakonczyla?

Autor: Mr.FX (mrfx_at_clan.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 19:18:55 MET

>Ja w Gdansku mam wrazenie ze nie - wszystko chodzi slimaczo. A moze jeszcze
>trwa?

Chyba trwa, ja jestem wpięty do trójmiejskiego MANA'a i dostałem
pisemko z tepsy, ze w dniu 20.01.2000 między 6.00 a 9.00 mogę mieć
30min. przerwy w dostępie do Polpaku. A może to będzie już
modernizacja modernizacji ;>>

ps. Wczoraj taki np. tucows.com (ten ze stanów, nie z tasku -
ściągałem soft pod W3.11) chodził u mnie jak z hdd ;) aż prawie
spadłem z krzesła (i sprawdziłem czy to aby napewno nie jakiś mirror w
3city). Ale to musiał być chyba wyjątkowy przypadek ;>