Re: wymuszone proxy

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 11:08:29 MET

raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:
> Kazdy punkt _jakiejkolwiek umowy cywilno-prawnej_ sprzeczny z aktem prawnym
> wyzszego rzedu - czyli np. ustawa - jest z mocy prawa niewazny.
> Trudno zeby umowy cywilne mogly anulowac prawo panstwowe, nieprawdaz?

Jeśli to prawo ich dotyczy. W tym przypadku (art. 54 p. 1) trudno
poważnie traktować stwierdzenie, że umowa przewidująca transparent
proxy będzie z nim sprzeczna.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Ekran monitora niezależnie czy chcesz czy nie, składa się z pixeli i w