Re: transparent proxy

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 07:27:34 MET

On 14 Jan 01 22:21:42 GMT, raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
wrote:

>Ciastka.
Tyle z w sytuacjach o ktore mi chodzi to ciastka odpadaja. Bo
wlascicielowi serwisu/banera zalezy zeby nie zliczac wiecej niz jedno
wejscie z jednego kompa a uzytkownikowi kompa wrecz przeciwnie. No a
ciastko wystarczy skasowac. Adresu IP tak latwo zmienic sie nie da.
No i inna sprawa ze niektorzy ciastek nie akceptuja.
(Ech gdzie te czasy, kiedy ciastko kojarzylo sie z smacznym deserem a
nie netem ;-)))
>Przy _dobrym_ proxy jest to calkowicie mozliwe. Kluczem jest tutaj slowo
>"dobrym". Niestety, z tego co opisywales wynika, ze to Twoje proxy nie bylo
>dobre...
Zobaczymy co provider wymysli mi w najblizszym czasie.

--
Wojtek Frabinski     ICQ 50443653
wojtekfr_at_alpha.net.pl