Re: Tele2

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_lechistan.com)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 01:50:55 MET

Użytkownik <madej_at_acn.pl> napisał w wiadomości

> Nowi abonenci moge wybrac rodzaj adresu IP: publiczny czy prywatny (ten
> drugi dla www-klikaczy ktorzy nie chca miec klopotow).

Za tę samą cenę, czy za dopłatą? Bo swego czasu jak się pytałem AC, to mi
mówili że owszem - można, ale za dodatkowe 500 PLN (słownie: pięćset nowych
złotych polskich) miesięcznie. Ale faktem jest, że pytałem się dawno temu,
jako że z uwagi na monopol lokalnej kablówki ściśle związanej ze
spółdzielnią mieszkaniową AC u mnie nie ma i nie będzie, więc zrezygnowałem
z nadziei na AC... Dobrze, że chociaż SDI mam.