Re: Bardzo prosze o pomoc - zajmie to tylko 2 minuty a mnie bardzo pomoze

Autor: Robert Drozd (rdrozd_at_yes.iq.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 20:52:57 MET

Stało się to Sat, 13 Jan 2001 14:42:50 +0100, gdy "WoiTEC"
<woitec_at_poczta.onet.pl> napisał:

>W zwiazku z pisaniem pracy mgr prosze Was wszystkich o pomoc i wypelnienie
>ankiety, znajdujacej sie pod adresem
>http://www.kki.net.pl/~woitec/ankieta.htm
>
>Ankieta dotyczy polskich uzytkownikow sieci. Z gory zaznaczam, ze ankieta
>powstala w celach naukowych i NIE bedzie wykorzystywana komercyjnie, a jej
>wyniki zostaną opublikowane na stronie pod koniec lutego 2001.

Bardzo chętnie taką wypełnię, ale parę rzeczy mnie dziwi:

Skoro tak pragniesz, aby cele naukowe Twojego badania zostały uznane za
wiarygodne, dlaczego się nie podpisałeś - ani tutaj ani na stronie?

Praca magisterska - ale gdzie ją piszesz, pod czyim kierunkiem? Czy gdy
idziesz do jakiejś firmy, prosząc o potrzebne dane to też mówisz, że
jesteś "WoiTEC" i piszesz magisterkę?

Pozdr.
Robert

--