Re: Grozby pozbawienia zycia

Autor: porzeraczmuzguw (news_at_pozmu.com)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 13:16:05 MET

Sat, 13 Jan 2001 12:20:44 +0100, "J" <janek_at_warsaw.com.pl> in msg
<93pdci$87l$1_at_news.tpi.pl> wrote:

>Witam
>Dostalem mail z grozba pozbawienia mnie zycia, w zwiazku ze strona www.
a co to za strona ?
http://www.tpnet.pl/abuse.html

>Moze mi ktos podac adres prawidlowy ?
abuse_at_tpnet.pl

Napisalem juz skarge do
>administratora jego konta. Co z tym dalej robic ?

>Czy jest mozliwosc
>napisanie przez net na Policje ?
tzn. napisania e-maila do policji ? jest... ale to nie jest nr. 997 !
ja swojego maila (pytam się o takie prawne głupotki) wysłałem
wczoraj.. i do dziś nie otrzymałem odpowiedzi :( raczej do nich
zadzwoń....

>Prosze o kontakt na priva, zeby niepotrzebnie grupy nie zasmiecac moim
>problemem

nie ma fut-a, a i może komuś innemu się to kiedyś przyda (oby nie)

--
|pozdrawia         news_at_pozmu.com    |