Re: tpsa

Autor: Dawid Lorenz (evad_at_megaloman.org)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 21:12:46 MET

trash_at_military.milnet.pl (trashcan man) wykaligrafował(a):
> ogolnie siec dziala, tylko 'troche' wolno. jakis pomysl ?

w zielonej górze dostęp do netu via tpsa (sdi, ppp, whatever) od 2-3
dni jest żałosny. przykładowo wczoraj próbowałem dostać się na
www.gazeta.pl. normalnie trwa to najwyżej parę sekund i stronę mam
gotową, natomiast wczoraj nawet po 2-3 minutach ładowania nie mogłem
ujrzeć ostatecznego efektu... co ciekawe - część serwerów chodzi
beznadziejnie, do innych dostęp nadal jest bezproblemowy. ahh,
zapomniałem zrobić traceroute'a. no ale trudno.

z nieoficjalnych info - tepsa zamierza w ZG uruchomić router brzegowy
(dotychczas wszystko leciało przez poznań) i zrobić upgrade łącza do
poznania na 155 MBit. ale kiedy to nastąpi - nie wiem. póki co
pozostaje mi tylko bić pianę na słaby dostęp do części polskich
serwerów (o pojęciu "internetu zza granicy" to już właściwie
zapomniałem).

--
[del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl