Proszę o pomoc

Autor: J. Śliwiński (jerzy.sliwinski_at_zmropczyce.com.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 12:13:27 MET

Zwracam się do osób, które mogłyby pomóc w wyjaśnieniu
i rozwiązaniu następującego problemu.

Niniejsza wiadomość została wysłana do grupy z wykorzystaniem
Outlooka 5.5 za pośrednictwem serwera "komunikacyjnego" firmy
opartego o Novell (NetWare 5.1, Border Manager, Novell Internet
Messaging System). Komunikacja oparta o SDI.
Jak widać wszystko gra.

Natomiast jeśli próbuję wysłać wiadomość lub odpowiedź na grupę
(konkretnie jestem zainteresowany pl.comp.bazy-danych.msaccess)
z TEGO SAMEGO samego komputera (win98 Outlook Express 5.5)
PRZEZ MODEM to otrzymuję taki oto komunikat:

> Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości.
> Temat 'Odp: Szkolenia - warto czy > nie ?', Konto: 'news.vogel.pl',
> Serwer: 'news.vogel.pl', Protokół: NNTP, Odpowiedź serwera: '480
> you do not have posting access to {pl.comp.bazy-danych.msaccess}',
> Port: 119, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 480,
> Numer błędu: 0x800CCCA9

Ten sam problem mam w domowym komputerze (win98, modem, Outlook)
co mnie najbardziej boli (w pracy nie za bardzo mam czas by móc poświęcić
go na aktywność w grupie dyskusyjnej)
Próbowałem również 2 innych serwerów grup dyskusyjnych (komunikaty są nieco
inne) lecz też nie można wysyłać wiadomości.

Czy ktoś wie jak mogę rozwiązać problem ?

Pozdrawiam
J. Śliwiński