Re: wymuszone proxy

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 10:02:53 MET

bloodman_at_poczta.fm (Tomasz Tomkowiak) wrote:
> Witam smarkacz <smarkacz_at_anathema.eu.org>,
> W takim wypadku to wina klienta - bo nie placi.

Artykuł 54 p. 1 Konstytucji nie mówi nic o winie ani tym bardziej nie
określa warunków, w których ograniczenie mogłoby nastąpić.

> Ale jezeli placi, wywiazuje sie z umowy (zgodnej z prawem) a ty
> (powiedzmy) filtrujesz mu poczte/www czy cokolwiek to w takim
> wypadku ty lamiesz prawo.

Pytanie jeszcze jaka to umowa.

> Tak. Zgadza sie. Bo sa to JEGO PRYWATNE dane. Ale nie sa
> 'jego_prywatnymi_danymi' strony innych uzytkownikow serwera czy
> inne dane przeplywajace przez serwer.

Erm, gdzie w art. 54 p. 1 jest określone, do jakich informacji wolno
ograniczać dostęp?

> Mam nadzieje ze nie zaciemnilem zbytnio :D

Nie. Po prostu zupełnie nie zrozumiałeś o czym pisałem. Jakoś mnie to
zresztą nie dziwi.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Przede wszystkim dzierżawka nic nie zmienia w temacie anonimowości