FTP do serwera w USA -- jak przyspieszyć?

Autor: Tomasz P. Szynalski (tsz_at_provider.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 22:08:24 MET

Witam,

Zakładam witrynę na serwerze wirtualnym w USA. W domu mam łącze SDI. Jak
wiadomo, transfer z zagranicy przez POLPAK jest tak wolny, że prawie go nie
ma. Przy przeglądaniu WWW problem ten rozwiązuję "wpinając się" do serwera
w3cache, który jest podłączony do sieci szkieletowej NASK-u.

Natomiast mam problem z uploadowaniem plików przez FTP oraz z dostępem przez
Telnet. Wczoraj wieczorem wysłanie 200k zajęło mi 4 godziny. :-( Zupełnie
nie widzę, jak w takiej sytuacji mam prowadzić swoją przyszłą witrynę.

Czy macie jakiś pomysł na przyspieszenie transferu przez FTP? (Nie udało mi
się do tego zaprząc polskich serwerów w3cache.)

Pozdrawiam wszystkich,

Tomasz P. Szynalski

<narzekanie on>
Cholera jasna. Zapłaciłem 1000 zł za "szybki dostęp do Internetu" i co mam w
zamian? Nie mogę wysłać głupiego pliku .htm na serwer poza Polską. Nasz kraj
jest praktycznie odłączony od światowego Internetu za sprawą słabych łącz
międzynarodowych, a oni postawili portal za parę milionów... Tak trzymać
proszę państwa -- jeszcze 8 portali i będzie cudownie!
<narzekanie off>