Re: Onet doprowadza mnie do szału

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 10:10:00 MET

<topikx_at_o2.pl> wrote in news:30e0.00000000.3a5cdc46_at_newsgate.onet.pl...
[....]
> Aha!Mógłbyś podać mi jakieś knify dotyczące otoczenia sieciowego w
windowsie.
> Ja już próbowałem wszystkiego!!Nie widze wszystkich kompów a pingii
chodzą!!

potrzebna Ci usługa rozwiązywania nazw - WINS, a to dlatego ponieważ
"otoczenie sieciowe" w konfiguracji bez WINS używa broadcast-ów, które z
definicji pomiędzy segmentami sieci nie przechodzą. Ale może to "otoczenie
sieciowe" jest Ci niepotrzebne?

> Kurde chyba jestem przemęczony tym administrowaniem siecią(dzisiaj)
> Wskazówki
> 1.Mam WinMe
> 2.Zainstalowanego firewalla - zone alarm<lan-low, internet-high>

ZoneAlarm to _nie_ jest firewall. No, ale skoro go używasz, to chyba nie
życzysz sobie ruchu po NetBIOS? W takim razie nie będziesz miał "otoczenia
sieciowego" , którego pewno i tak nie potrzebujesz.

B.