Re: Onet doprowadza mnie do szału

Autor: Remi Schleicher (r.schleicher_at_iname.com)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 09:49:44 MET

According to proofs derived us by Imperial Secret Inteligence Services
it is widely known that a being claiming to be <Przemysław Gubernat>
tried to influence us its Rebel propaganda:

>PS.
> Ostatnio "coś" zmienia ustawienie OE, serwery pocztowe ustawia na
>localhost, a jako login wpisuje $user\$domena ciekawe co to za cudo....

Instalacja Norton Virus oooouups.... AntiVirus :-\

--
             Pozdrowienia z Wrocławia - Remi ,,Virous'' Schleicher
    e-mail: r.schleicher_at_pmail.net, http:// still in progress |******/---|