Re: Nowy sposob rejestrowania domen w NASK'u :))

Autor: balawajder_at_nospam.topnet.pl
Data: Tue 09 Jan 2001 - 14:42:35 MET

> Czy to oznacza że NASK umożliwia rejestrację
dowolnych domen w *.pl
> podmiotom z zagranicy?
>
> Jak wygląda weryfikacja prawa do domeny?
>
> Czy, przykładowo, promując swój produkt w Europie o
nazwie Producto,
> włoska firma będzie mogła zarejestrować domenę
producto.pl? Jakie dokumenty
> wg NASKu swiadczyć będą o prawie do domeny?
> --
> ... Szymon Nitka ... szn1-ripe ... sz.nitka(@)atelier.pl
> ... Wirtualny Gdańsk ... http://www.wirtualny.gdansk.pl/

A czemu to NASK Szymonie ma utrudniac i nie rejestrowac
*.pl skoro i my mozemy rejestrowac poza granicami polski ?
Procedury sa podobne z tym że z tym prawem podmiotu do
nazwy domeny roznie to jest rozpatrywane w roznych
plaszczyznach ustawodawczych (lub ich braku...) .
Juz dwukrotnie wloski "rejestrant" poprosil mnie o
podpisanie oswiadczenia ze posiadam prawo do domeny
makaron.it

--
Pozdrawiam - Ryszard Balawajder
www.makaron.pl - www.makaron.ws - www.makaron.it