Re: Ciekawostka z Allegro... (nie sprzedaje!!!)

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_ceti.com.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 08:17:08 MET

Mara <melmac_at_box43.gnet.pl> wrote:

> Licytuje, strona odswierza sie i widze ze ktos (chyba w tym samym czasie?)
> juz mnie przebil. Ponawiam licytacje, odswierza sie strona i co widze? Moja
> cena juz przebita przez ten sam nick. I tak w kolko. Co jest grane?

http://onet.allegro.pl/pomoc.php?oa=1#jakdziala

Licytowanie w Allegro rozwiązane jest tak, abyś nie musiał co chwilę
sprawdzać, czy ktoś nie przebił Twojej oferty. Wystarczy podać maksymalną
cenę jaką zgadzasz się zapłacić, a "agent" Allegro będzie licytował za
Ciebie minimalne kwoty, potrzebne do wygrania aukcji. Oczywiście nie
przekraczając limitu, który podałeś. Może zdarzyć się, że Twoja oferta
zostanie przebita zaraz po jej złożeniu. Oznacza to, że inny użytkownik
podał większą kwotę maksymalną.

--
Piotr Piątkowski, Kraków