Re: jak to jest z tymi koncesjami

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 22:28:53 MET

Krzysztof Oledzki wrote:

>A jak jest z oplatami?

W sumie chyba by się przydał ustawowy obowiązek dla nowego Urzędu d/s
by czytał i odpowiadał na pl.internet.polip przynajmniej w zakresie
zezwoleń dla ISP -)

Sorry - nie wiem. Jak ktoś się dowie - niech łaskawie napisze na grupie.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-