Re: Archiwizacja stron www

Autor: Rafal Jankowski (rooot_at_topnet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 10:44:37 MET

Monitor wrote:

> Czy musisz mieć do tego serwer? Skoro tak, to sam go musisz sobie postawić.
> :-(
> A co do archiwizacji: uzywasz (n.p. w IE) funkcji: Dodaj do
> ulubionych/synchronizuj off-line/maksymalizuj liczbę poziomów linków?
> bedziesz go miał zarchiwizowanego u siebie...

Nie wiem czy ja mam jakieś problemy z formułowaniem myśli czy jak?
Chodzi mi o to, że jak np. na stronie http://www.microsoft.com jest
wielki napis "Różowe misie zjadają ptysie" to można się spodziewać, że
za 5 minut go tam nie będzie. Ja tą stronę mogę zgrać na dysk, ale kto
mi potem uwierzy, że to było pod wspomnianym wyżej URLem.