Re: stala nazwa DNS dla zmiennego IP

Autor: Robert Redziak (rekin_at_supersmietnik.plukwa.net)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 20:36:26 MET

On Wed, 03 Jan 2001 15:04:12 GMT, Scream <scream_at_w.pl> wrote:

>to wszystko kosztuje ! Polecam dyndns.org za darmo :)

 To zrob sobie sam. Nauczysz sie czegos (albo sie dowiesz,
 dlaczego kosztuje). A dyndns.org... Nie podoba mi sie ;>

 Pozdrawiam.

robert ,,rekin'' rędziak                   rekin.plukwa.net
bofh wannabe     my personal opinions    powered by openbsd
       nieważne jak spadasz, ważne jak lądujesz...
                             -- cytat z filmu ,,nienawiść''