Re: polaczenie z internetem

Autor: Monitor (monitor_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 17:23:33 MET

nie, kablówki są najwyżej!
a co do innych to wszystko zależy od warunków lokalnych: różnie bywa...
zgadzam się, że łącze do ISP jest lepsze, dlatego stoi wyżej. Ale czasami w
pobliżu w zasięgu nie ma ISP.
A SDI wyżej, bo nie znam ISP dającego stałe łacze za 160PLN miesięcznie.
Polpak ma też dobre strony (duża przepustowośc) tylko, że w domu? do jednego
kompa za 2000PLN miesięcznie???? Na co Ci Frame-Relay?
Myślę, że najistotniejsze są koszty. w domowym budżecie.