Re: Tele2 ? czy ktos ma ?

Autor: Piotr Pospieszny (pospiech_at_grupa.w.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 09:50:06 MET

Użytkownik "Hazan" napisał w wiadomości news:

> Bez przesady jaki sanepid !!! cos ci sie pomieszalo !
> Hazan

Oj chyba nie bardzo!
Sanepid to ludzie nie tylko od robali i brudnych szklanek w
restauracjach. Mają w swych szeregach wielu ludzi z dziedziny np.
budownictwa i ... telekomunikacji (czy jakoś tak).
BTW celowo wymieniłem te dwa "wydziały", bo osobiście rozmawiałem z
tymi paniami (akurat były to panie :-)), właśnie na temat anten
nadawczo-odbiorczych.

I jeśli ktoś sobie zamontował prywatnie w/w antenę, to jest duże
prawdopodobieństwo, że sanepid go nie dorwie - nie ma komórki
ścigającej, patrzącej na balkony i oceniającej, która z anten jest
nadawczo-odbiorczą, a która nie.

Inaczej ma się to do firmy takiej jak np. Tele2 czy np. wspominany już
gdzieś FORMUS. Powszechnie wiadomo jakie anteny stawiają, więc jeśli
pracowałbym w sanepidzie, doczepiłbym się właśnie tych firm i
sprawdzał gdzie je montują.

Pzdr
Pośpiech