Re: hackerska mitomania

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 17:40:41 MET

Jacek D. <koperacja_at_priv4.onet.pl> wrote:
> ale to sie w tej Polszcze porobilo
> co drugi mitoman piszacy programy i czytajacy ksiazki i siedzacy przed
> kompem w nocy chce sie zwac hackerem

To, o czym piszesz wyżej, to za mało aby być hackerem.

> Hacker to ten co sie potrafi wlamac na strone www i ja podmienic

Definicja wg Experta: złodziej to ten, co potrafi otworzyć zamek
bez klucza (a że przy okazji potrafi jeszcze parę innych rzeczy
zrobić z mechanizmami wszelkiej maści to już nieistotne).

--
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Akademicka 16