Re: Tele2 ? czy ktos ma ?

Autor: Sławek Solak (sp5sjt_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 16:17:08 MET

Użytkownik "Piotr Pospieszny" <pospiech_at_grupa.w.pl> napisał w wiadomości
(...)
> A według ogólnie obowiązujących przepisów, w innych miejscach niż dach
> budynku, czyli np. elewacja, balkon, okno itd. moż być zamontowana
> antena tylko odbiorcza.

Podważyć nie próbuję... tylko 5 lat temu, jak mi przyszla kontrola z
PAR, to sam im pokazałem, że antena stoi na balkonie. Nadawczo odbiorcza
oczywiscie. Nie przyczepili się do tego.
Może dlatego, że nikomu nie zakłócam, specjalnie pytałem sąsiadów.
Administracja przez jakieś 7, może 8 lat też się nie przyczepiła.

> Jeśli zrobisz wbrew przepisom, sanepid dobierze się Tobie albo w/w
> firmie do .... czego tam chcesz ;)

W zasadzie, jeśli by się chcieli przylepić, to powinni wpierw sprawdzic,
czy natężenie pola mieści się w granicach prawa...

Najlepszego.

--
Sławek SP5SJT,
Warszawa KO02MF,