(no subject)

Autor: Michal Czerwinski (wildrat_at_wildrat.net)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 11:20:13 MET

witaj,

"Jacek D." wrote:

> Raz jeszcze. Nie interesuja mnie twoje wywody.
> Masz amerykanski paszport czy wize w polskim paszporcie
> i powiedz na lotnisku podajac jako cel przyjazdu turystyczny
> i ze chcesz sie dkonaliac jako turysta w hackerstwie.
> I nie przepisuj mi 100 razy informacji wizowych bo sam je podalem.
> Wiza turystyczna + jedziesz jako hacker turysta OK ?

  hmm expert mam propozycje, moze Ty polec sobie i powiedz ze jestes
turysta-onanista? :) albo turysta-slusarzem z doskonala znajomoscia
otwierania drzwi do sejfow bankowych.
  imho: wiedza nie jest przestepstwem. ciekawe tylko jak ta cala
dyskusja ma sie do 'problemow polskiego internetu' :)

--
Michal Czerwinski :: <wildrat_at_wildrat.net> :: <2:480/74>