Re: http://www.nask.ws/

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 13:15:57 MET

On Wed, 3 Jan 2001, Sławomir Białek wrote:

>+ On 31 Dec 2000 02:36:48 GMT, Dawid Kuroczko <qnex_at_atlantis.ssw.krakow.pl>
[...]
>+ >Żeby nie było niejasności. Na przykład "*.fm", czyli Federacja [...]
>+ >tłumaczyć, że "fm" to _nie jest_ Federacja Mikronezji tylko
>+ >"stacje radiowe", to to przestaje mi się podobać. :-)
>+
>+ Ale tak chyba nie jest jak piszesz.
>+ Jesli jednak nie twierdzi sie, ze nie jest to Federacja
>+ Mikronezji tylko twierdzi sie, że jest to dobra domena
>+ dla stacji radiowych to juz nie ma w tym nic do zarzucenia.
> [...]

 IMHO jest pośrednio: nie twierdzi się, a sugeruje się:
"# Dowolna domena pod domeną http://www.nask.ws (World Site
 # lub Web Site)."

 A sugestia jest z kategorii "umyślne wprowadzenie w błąd" !
 Cały początek - ok, do tego "*brzmi jak* WebSite" i już byłoby
lepiej -:)

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.