Re: http://www.nask.ws/

Autor: Dawid Kuroczko (qnex_at_atlantis.ssw.krakow.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 03:36:48 MET

29 grudnia, godzina 08:11, na pl.internet.polip pisze Sławomir Białek:
> jezeli tylko ktos wlozy troche milionow żeby wypromować
> te domeny, tak żeby ludzie tam wszystkiego szukali
> i łatwo je zapamiętywali to czemu nie...
Ależ proszę, jeśli ktoś chce, to czemu nie. Tylko _twierdzenie_
że jakaś domena narodowa oznacza coś zupełnie innego (jak
ws -- WebSite). Takie domeny mogą _wyglądać_ jak coś zupełnie
innego, ale nie są. Takie jest moje zdanie.

Żeby nie było niejasności. Na przykład "*.fm", czyli Federacja
Mikronezji. Nie mam _nic_ przeciwko zakładaniu tam domen, tak
jak zrobił to RMF (www.rmf.fm), ba, takie coś podoba mi się. :-)
I ślicznie to _wygląda_. Tylko w momencie gdy ktoś zacznie
tłumaczyć, że "fm" to _nie jest_ Federacja Mikronezji tylko
"stacje radiowe", to to przestaje mi się podobać. :-)

   Pozdrawiam,
       Dawid

--