Re: SDI- pomocy!- sluchawka musi byc podniesiona!

Autor: Sławek Solak (sp5sjt_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 20:19:09 MET

Użytkownik "Tadeusz" <tadziak_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio wlasnie cos mi sie zrobilo, ze inet stoi wlasciwie dopoki nie
> podniose sluchawki. Co to moze byc? Pomocy!

Moga pomóc takie rzeczy: (kolejność przypadkowa)

1. Reinstalka WinZgrozy
2. format c: /autotest, then goto 1...
3. sprawdzenie ustawien...
4. kierunek smietnik...

A na poważnie (sam stosowalem) punkt 3, ewentualnie może się okazac
konieczny punkt 1.

NIE RADZĘ bez pełnej świadomosci tego, co się robi, stosowania punktu
numer 2.

Hm... trochę za mało szczegółów, czy ustawione proxy, czy w każdym
kierunku, czy ustaje od razu po położeniu słuchawki (a fachowo mówią/ę
na to mikrotelefon). Wreszcie... głupie, ale najprawdziwsze w świecie
!!! (Sam to miałem)... na którym COMie wisi Twój HIS ? Pierwszym, czy
drugiim ?

Pozdro

--
Sławek SP5SJT,