Odp: polpak a internetia

Autor: Tadeusz (tadziak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 11:25:39 MET

Użytkownik Topoho <wheeler_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a4d44c8_at_news.vogel.pl...
> Naprawdę bardzo proszę o odpowiedz bo wszyscy na grupie ignoruję ten
problem
> jakby panowała zmowa milczenia, a ja w dobrej wierze podałem to pytanie.

Powiem jedno- ja juz nie korzystam z internetii, ale kumpel, który z niej
korzysta chwali sobie przede wszystkim swietne wyjscie na swiat- np.
znacznie szybciej ciagna sie mp3. Choc ostatnio zaczal narzekac ze cos sie
psuje ta netia(Gdynia), wiec nie wiem jak to jest. Dotychczas bylo tak ze ja
na SDI ze Stanow gorszy transfer mialem niz on na modemie.

--
Pozdrawiam,
Tadeusz