Re: Co zrobic z adminem pojebem ?

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 10:37:51 MET

On Sun, Dec 31, 2000 at 05:06:12AM -0000, Rozgoryczony wrote:
> Admin pojeb zablokowal dostep do website z mojego IP.

zwroc sie do jacka d., mozecie skierowac sprawe do trybunalu
praw czlowieka.

> Nic zlego nie robilem, jedynie filtrowalem niektore

zlo jest pojeciem wzglednym.

> elementy stron www. W koncu moj komputer wiec mam prawo

w jakim sensie filtrowales ?

> downloadowac i ogladac co uznam za stosowne.

masz takie prawo, jakie uzna za stosowne twoj admin.

> Czy proba przeciazenia webserwera komendami GET ma szanse
> powiesc sie z polaczenia modemowego 56K ?

jesli serwer stoi na 33k6, to mozliwe, ze tak.

> Moze znacie metody jak nauczyc pojebanego odrobiny kultury ?

przywalic mu cegla, lub naslac na niego siostre (jesli
masz ladna siostre rzecz jasna).

> Na emaile nie odpowiada.

no popatrz jaki cham, przeciez ma obowiazek odpowiadac.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip