Re: ISDN w Netii

Autor: Michal Sznajder (m.sznajder_at_fxmedia.com.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 16:12:56 MET

Witam

Napisane przez jurekz_at_tel.debica.pl (Jurek Zielinski) w
pl.internet.polip
>IMHO warto
>mam (nie z netii ani tpsa) i sobie bardzo chwale
>zwlaszcza kilkusekundowe łaczenie się, co raze z oplatami za czas
>liczonymi w sekundach - pozwala mi na oszczednosci wieksze niz 14
>złotych a predkosc 64kb mam gratis :)

Ja mam ISDN z TPSA i sobie tez chwale. Polaczenie zestawia sie w sekunde.
Predkosc to faktycznie te 8kb (test przy sciaganiu z sunsite'a). Wada byl
kosz. Pomijam cene instalacji ale urzadzenia dobijaly. Pamietaj ze w
momencie prejscia na linie cyfrowa musisz tez miec cyfrowe telefony ktore
swoje kosztuja. Mozna tez postawic mala centralke ktora ma wyjscia
analogowe. Tak mam w domciu. Centrala ma wbudowany modem ISDN, billing,
mnostwo innych opcji oraz cztery podlaczenia analogowe.

Pamietaj o tej lini cyfrowej bo wydaje mi sie ze nie miales o tym pojecia.
Dlatego cie ostrzegam. To nie tylko te dodatkowe 14PLN co miesiac. To tez
modem (400PLN), centralka (nie pamietam ile ale duzo, chyba nawet <1000PLN
a byla kupiona w Niemczech czyli bez naszego cla i VATu) lub telefon (tez
duzo).

Wybor nalezy do ciebie 8-).

--
Pozdrawiam (zyczac Szczesliwego Nowego Roku)
	Michal "Misza" Sznajder