Re: polpak a internetia

Autor: Topoho (wheeler_at_kki.net.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 19:38:23 MET

> Pytanie kontrolne - wdzwaniasz sie na dialupu Netii z linii
> telefonicznej TPSA czy z Netiowej ?

powiem w ten sposób: do Netii wpiąłem się w listopadzie tego roku tak więc
obecne wyniki to połączenia z numerem 0209244, natomiast jeszcze krótko
przedtem (kiedy byłem a tpsa) skorzystałem z promocyjnej płytki CDrom, a
konkretniej wdzwanianego dostępu pod numerem 7666666 - pomorskie. I to co
mnie zdziwiło po przejściu z 0202122 to właśnie obniżenie szybkości
transferu o te ok. 20% (tu nie ma pomyłki z mojej strony - wielokrotni
sprawdzałem na getrajcie i nie tylko). Tak więc bez względu na to połączenie
cieniuje :(. A jak u Was to działa? Może dobrze i to tylko w moim regionie
jest tak (Gdynia)?

pozdrawiam