Re: Tele2 ? czy ktos ma ?

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 21:16:38 MET

koperacja_at_priv4.onet.pl (Jacek D.) wrote in <3A4B0BCC.2BA5_at_priv4.onet.pl>:

>Bylem pod tym adresem, a tam jest tylko gledzenie
>pod internetem bezprzewodowym nie ma oferty handlowej a jest literatura
>nt. pozytkow z internetu:

Z prawej strony na gorze masz linki...
Chyba, ze uzywasz Lynx'a - wtedy moga byc niewidoczne :-)))

Tak prawde mowiac to zaczalem sie zastanawiac nad tym rozwiazaniem. Lacze
"dla domu" ma gwarantowana przepustowosc 64 kb/s (kbps ?) w godz. 18-8
oraz dni wolne od pracy. W pozostalych godzinach gwarantuja 8 kb/s,
max. 64 kb/s. Dla mnie to i tak niezbyt istotne (bo wtedy jestem w
pracy gdzie przez WAN korporacyjny mam max. 1.5 Mbps dla siebie...).
Tele2 chyba jedyny w mojej okolicy (G. Mokotow) sposob na staly dostep
do Sieci. Wyjscie na Swiat maja przez Ebone, powinno byc wiec w porzadku.
Co myslicie jednak o oplacie 199 zl miesiecznie za tego typu lacze ?
Czy ktos z Was korzysta juz z ich usug ?

Pozdrawiam,
Wojtek