Re: http://www.nask.ws/

Autor: balawajder_at_nospam.topnet.pl
Data: Thu 28 Dec 2000 - 14:13:37 MET

Użytkownik "Karol Makowski" <spc_at_buy.pl> napisał w
wiadomości news:92f6kn$jsl$3_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> info_at_nospam.pl wrote:
> # Czasami w rozrywce lub w biznesie potrzebna jest
ciekawa
> # domena lub
> # subdomena, rzuć okiem może spełnia Twoje wymagania ?.
> # Dowolna domena pod domeną http://www.nask.ws (World
Site
> # lub Web Site).
> A myślałem, że .ws to Samoa a nie World Site lub Web Site
> (Top-level domain '.WS' is 'Samoa')
> --
> Karol Makowski
> Market Internetowy Click And Buy sp z o.o.
> http://www.buy.pl
> GSM: +48 606 926599

Na stronie:
http://www.register.com/
domeny z roszerzeniem *.ws nazwano WebSite i co Ty na to ?

--
Pozdrawiam - Ryszard Balawajder
www.makaron.pl - www.makaron.ws - www.makaron.it