Re: SDI i połączenia z z zagra

Autor: Jacek 'kocurek' Wojaczynski (kocurek_at_wsb.poznan.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 00:08:04 MET

Jacek Popławski napisał:

>różnie, czasami grywam we FreeCiv - bywają momenty, że jest lag na parę
>minut oczywiście jeśli chcesz grać o 3 w nocy, to problemu raczej nie
>będzie żadnego.

Nie. Nie ma zamiaru grać o trzeciej w nocy. Jeśli chodzi o te kilkuminutowe
lagi to tak samo mam na zwykłym modemie. No cóż pozostaje tylko czekać na
lepsze czasy (czyt. lepszych dostawców Internetu).

PS. Myślałem już, że przesiadłeś się na OE to formatowanie tekstu w slrnie
wydało mi się co najmniej dziwne...

pozdrawiam,

--
 /\_/\   *kocurek*                     .
(~o o~)  Jacek Wojaczyński             :