Re: Gdzie zlokalizować serwer?!

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 11:48:34 MET

In article <m3d7eismmk.fsf_-__at_intrepid.pm.waw.pl>, Krzysztof Halasa wrote:
>Bzdura.
>No chyba ze mowimy np. o 4 x HSSI, ale to nieco inna bajka.

Noo .. ja akurat myslalem o Sangomach i Cycladesach (kurcza .. zawsze mi
ta nazwa z glowy wylatuje ;>>) .. a jest cos tanszego i _dostepnego_ w
Polsce _z_kabelkami_ ?? Jesli tak to prosze nazwe i dystrybutora jakiegos
(powaznie ... potrzebuje).

pozdrawiam,

Radek przy karpiu w galarecie ;))

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail