Re: SDI i połączenia z z zagranicą

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 23:12:14 MET

On 24 Dec 2000 17:48:11 GMT, kocurek_at_wsb.poznan.pl (Jacek 'kocurek'
Wojaczynski) wrote:

>Hej!
>
>Pytanie do łączących się przez SDI...
>Jak wyglądają połączenia do np. USA? Zależy mi na serwerze szachowym
>chess.net (moglibyście sprawdzić). Często niestety gram na tym serwerze przez
>TPSA i po prostu nie da się grać. Zastanawiam się nad SDI. A więc warto czy
>nie?

Podejrzewam ze dokladnie tak samo - marny transfer do Stanow nie jest
kwestia laczza abonenckiego (bo na te pojedynsze bajty na sekunde to
tam-tamy albo sygnaly dymne by wystarczyly) a problem z tlokiem,
bajzlem i gubieniem pakietow na ruterach TPNET-u i na wyjsciu w swiat
- chodzacym albo nie, w zaleznosci od skladu dziennej produkcji
parasoli pod katem koloru raczek...

--
Darek