Re: SDI i połączenia z z zagranicą

Autor: Kwaśniak (kwasniak_at_irc.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 19:29:50 MET

Użytkownik "Jacek 'kocurek' Wojaczynski" <kocurek_at_wsb.poznan.pl> napisał w
wiadomości
> Hej!
>
> Pytanie do łączących się przez SDI...
> Jak wyglądają połączenia do np. USA? Zależy mi na serwerze szachowym
> chess.net (moglibyście sprawdzić). Często niestety gram na tym serwerze
przez
> TPSA i po prostu nie da się grać. Zastanawiam się nad SDI. A więc warto
czy
> nie?

Ja powiem tak:
łącząc się bezpośrednio na jakieś zagramaniczne serwery to jest straszna
lipa...
Nieraz jest w miarę dobrze a nieraz (niestety w większości przypadków)
fatalnie...
Jednak zaobserwowałem jako taką poprawę transferu ostatnio...
Ale wystarczy ustawić sobie proxy, ot chociażby np: w3cache.icm.edu.pl port
8080 i zupełnie inna robota :]]]
Transfer z zagramanicznymi serwerami dochodzi wówczas nawet do 10-11 kB/sek
:)))
Żeby nie było proxy to było by cieniutko...

Spróbowałem się połączyć z wymienioną przez Ciebie stroną i nawet bez proxy
ładnie się otworzyła...

--
Pozdrawiam
Kwaśniak