Re: O mocy automatów skonczonych. Badanie abstrakcyjnych metod

Autor: vampirek27_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 24 Dec 2000 - 18:22:58 MET

> też
> literature

pozostawić tutaj chętnie odpowiem
I.Flores"arykmetyka maszyn cyfrowych"
S.Węgrzyn"Podstawy informatyki"
B.Pochopineń"arytmetyka systemów cyfrowych skrypt polite.śląskiej" nr.1841
M.Mqno"Projektowanie systemów logicznych maszyn cyrowych"
A.Bilkile"antomaty i gramatyki"
D.Harek"Rzecz i w istocie informatyki Algorytmika"
D.Ullman"Wprowadzenie do teorii automatów, języków obliczeń"
Z.Ałfierowa"teoria algorytmów"
N.Wirth "algorytmy + atruktury danych =programy"
               Z góry serdecznie dziękuje