Re: Podsluch wg MSWiA (bardzo OT).

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_pingwin.waw.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 18:45:51 MET

On Sat, Dec 23, 2000 at 02:41:26AM +0100, trashcan man wrote:

> jej kolor, twoj wzrost, ogolna budowe ciala, czy jestes prawo-,
> czy leworeczny, jaki jest twoj sposob chodzenia, ile wazysz,
> czy masz plaskostopie lub inny problem natury ortopedycznej.
> do tego dochodza slady zapachowe (ale to juz nie przez kamere)
> i pare innych.

So? Idioyzmem jest opierac sie na postaciach opisanych w ksiazkach, jednak
nawet taki bajkopisarz jak Ludlum opisal zachowanie osoby dostowujacej
zachowanie do warunkow. Podobnie jest z ludzmi odpornymi na badanie
wykrywaczami klamst. Nie jest to dokladnie to samo, aczkolwiek nikt mi nie
powie ze nie mozna zmusic sie do innego zachwoania (wlozyc za ciasne buty,
miec skaleczona prawa reke czy cos rownie dziwnego).

Inna sprawa czy tak bedzie psotepowal zlodziej samochodow ;-)

Dla mnie to koniec tematu, zbyt OT.

--w

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip