Re: tragiczna jakosc uslug IPartners

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz (cefek_at_dkgroup.com.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 14:00:46 MET


Pamiętam jak (...) zapukał Kielas <kielu_at_wywal.to.polbox.com>:

K> 300 ms i ok 10 % straconych pakietow !
K> Tak jest juz prawie 2 miesiace :(

Ja mam 512k standard... i nasz handlowiec, Leszek Konaszewski
(przestrzegam!) przestał się do nas odzywać po trzecim padzie -- w tej
chwili nie odbiera już nawet od nas telefonów i nie oddzwania.

Jakość najgorsza to jest obsługi klienta. Chociaż samo przejście w obrębie
tej samej sieci...

kanton:~# ping -c1500 157.25.5.3
PING 157.25.5.3 (157.25.5.3): 56 data bytes
--- 157.25.5.3 ping statistics ---
1853 packets transmitted, 1500 packets received, 19% packet loss
round-trip min/avg/max = 6.8/172.9/246.5 ms
kanton:~#

...mówi za siebie.

kanton:~# traceroute 157.25.5.3
traceroute to 157.25.5.3 (157.25.5.3), 30 hops max, 40 byte packets
 1 Pliniusz.DKGroup.Com.PL (10.10.10.1) 0.48 ms 0.422 ms 0.391 ms
 2 Brzeg.DKGroup.Com.PL (217.8.164.105) 2.418 ms 2.424 ms 2.397 ms
 3 195.94.196.244 (195.94.196.244) 5.013 ms 4.876 ms 4.795 ms
 4 195.94.196.201 (195.94.196.201) 5.625 ms 5.724 ms 5.585 ms
 5 irysowa-fe1-0.ikp.pl (157.25.124.8) 6.12 ms 6.055 ms 6.15 ms
 6 taro-atm8-1-0-56.ipartners.pl (195.94.192.217) 6.469 ms 6.497 ms
6.607 ms 7 juma-atm1-0-3.ipartners.pl (195.94.192.190) 9.354 ms 13.227
ms 9.392 ms
 8 s-gw-fe-0-0.ipartners.pl (157.25.193.138) 8.718 ms 7.888 ms 9.037
ms
 9 * * *

Tak więc, jest to ZALEDWIE 10 hopów.

   3295

-- 
Michal 'CeFeK' Nazarewicz / CAOL, DK GROUP SYSADMIN ^ NETADMIN      B
ICQ 47171266 / +48 (6??) CEFEK 0 / http://www.dkgroup.pl/caol.html  O
mailto:cefek at saydk dot co dot uk / MN4735-RIPE / Pengiun #164007 F
These opinions are my own, though for a small fee they be yours too.H


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:40:08 MET DST