Re: Fidoduchy (bylo: NC481 z nowym numerem!)

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 14:25:34 MET

Mariusz Drozdziel wrote:

> Dziwnie szybko się usunąłeś... 1994 to chyba okres największego
>rozkwitu fidonetu... :-/

Właściwie to do marca 1995. Po prostu wyjechałem za granicę.
Nawet usiłowałem zdalnie administrować (bardzo nędznie to szło)
ale firma się wyniosła z lokalu i straciłem kontakt z BBSem...-(

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-