Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Zennon (zennon_at_kki.net.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 00:36:41 MET

Użytkownik Jacek D. <koperacja_at_priv4.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3A427C7D.3695_at_priv4.onet.pl...

> A jak czesto miewasz katar ?

A czy istnieje oprogramowanie, ktore po wpisaniu slowa kluczowego "dupa"
jest w stanie je rozpoznac podsluchujac linie telefoniczna niezaleznie od
tego kto to mowi, czy jest mlody, czy stary, czy ma katar, czy chrype, czy
przepity glosik, czy mowi szybko, czy wolno, czy jest zdenerwowany, czy nie,
czy jest wesoly, czy smutny. Jesli tak, to natychmiast je kupuje. Cena nie
gra roli. Wystarczy mi dokladnosc 90%. Prosze o adres firmy. Odpalam Ci 5%
od wartosci transakcji.

Boze! Jaki ja jestem piekny !
mail: zennon_at_kki.net.pl
tel.kom. +48604109524