Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: bot (netwerk_at_interia.nospam.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 23:56:57 MET

On Thu, 21 Dec 2000 22:55:03 +0100, "Jacek D."
<koperacja_at_priv4.onet.pl> wrote:
>Kto utracil zasoby dyskowe i kupe czasu ten niech dostanie odszkodowanie
>za szkody.
Chyba za glupote... od 4 lat wysylam i dostaje po kilkadziesiat maili
dziennie... wszelakiego wirusowego badziewia spotkalem cale mnostwo..
ale jakos nie udalo mi sie stracic nigdy danych...
Znam firmy ktore przez Internet wysylaja wartosciowe projekty i
projekty umow na kilka milionow zlotych... w pliku Worda ;)
Sami sie prosza ;))

Wasz bot