Re: OT: Chateria z ekspertem

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 22:52:41 MET

bot wrote:

> AFAIK Larry nosi gustowne szelki ;)

a myslisz ze jak ma kontrakt na reklame szelek to mnie w szelkach tez
wpusci ?
Ja przyjde ekologicznie, w butach bez skarpek niech sie Larry zdziwi.

> - Idz na calosc! Big Brother 2000
Koledzy juz wystepowali w Beyond the 2000, jak bardzo chcesz to moge
pomyslec.

Ale to jeszcze nic specjalnego. Najlepszy jest Mike z RealTV,
poszukuje fajnych filmow amatorskich z ciekawych zdarzen.
Placi tak sobie, ale twoj film pokazuje w Holywood.

Jak ktos ma amatorskie filmy video, ale o charakterze sensacyjnym to
dajcie znac.
J.