Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 11:43:48 MET

Bronek Kozicki <brok_at_rubikon.pl> wrote:

> coś mi się wydaje, że to jest hoax. Przynajmniej na
> http://www.mswia.gov.pl/ nie znalazłem informacji o takowym projekcie.

Sprawdzałem w wielu źródłach. Informację podesłał początkowo na isp-forum
Witold Rakoczy z krakowskiego Interkomu, człowiek którego znam i uważam
za wiarygodne źródło. Inni członkowie PIIT później potwierdzili tę
informację.

Na stronach MSWiA może nic nie być, bo to jest prawdopodobnie dopiero
szkic projektu, który został wysłany do PIIT żeby sprawdzić jaka będzie
reakcja środowiska i jak daleko się można posunąć.

> Ponadto - to wręcz niemożliwe, by ktoś chciał takie bździny uczynić
> obowiązującym prawem.

Niektóre polskie ustawy wprowadzone w ciągu ostatnich kilku lat
nadają zupełnie nowe znaczenie słowu ,,niemożliwy'' ;)

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/> * Fido 2:486/23 (down)