Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 23:20:36 MET

dnia Wed, Dec 20, 2000 at 11:17:08PM +0100, Lukasz Komsta napisal(a):

> Ciii.... Oni nie wiedzą co to jest PGP... Jak się dowiedzą, to
> kryptografia w Polsce zostanie zakazana. Bo każdy użytkownik Internetu
> zostanie zobowiązany do przesyłu informacji w formie jawnej :)))) Nawet
> SSL się nie spodoba, no bo przecież zapisana sesja nie powie ile ktoś ma
> na koncie.

hihih
przypomnialo mi sie jak drzewiej bywalo..
zeby miec modem trzeba sie bylo zglosic do smutnego pana zeby podpisal zgode
i dosc czesto sie nie zgadzal bo "wiecie, nie bedziecie mi tu popiskiwac w
telefonie"
:-))
Jednak tradycja dla MSWiA to rzecz swieta :-D

newrom

--
Oczywiscie moge sie mylic :-) (GPL)