Re: Kiedy koniec okresu pilotowego SDI? NAPIECIE ROSNIE

Autor: Kwaśniak (kwasniak_at_irc.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 19:29:33 MET

Użytkownik "Piotr Pazoła" <zelik_at_mediaprojekt.leszno.net> napisał w
wiadomości > AFAIK cena instalacji ma zmalec ponoc do 500 zl. Powodem tego
jest
> obnizenie kosztow produkcji/importu HiSow -- od teraz beda produkowane w
> Polsce, a nie sprowadzane chyba z Australii. Ile jest w tym prawdy, nie
> wiem - musimy poczekac jakis czas.

Ponoć terminale HiS (te domowe) są od dawna produkowane w Polsce, chyba w
Radomiu czy gdzieś (niepamiętam)
Co do ceny to ja słyszałem już dosyć dawno temu podobną wersję: byłem na
targach w PKiN to było chyba w styczniu czy lutym br. i na stoisku TPSA miły
pan mnie poinformował że raczej abonament bedzie caly czas 160 zl a
instalacja zmniejszy sie o polowe... Może coś w tym jest z prawdy... Ale to
było w styczniu czy w lutym...

--
Pozdrawiam
Kwaśniak