Re: Glupota ludzka nie zna granic...

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.netinfo.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 05:20:03 MET

On 19 Dec 00 00:39:57 GMT, Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>To nie wiem, jak oni to robia, ale na 100% jestem pewny, ze polskie prawo
>bankowe wymaga przy zakladaniu rachunku umowy spisanej na papierze... Mowil
>mi to czlowiek, ktory naprawde dobrze sie na tych sprawach zna...

ja wiem, ze wymaga... ale to zalezy od tego jakich masz prawnikow :-)

a zrobili to tak, ze umowe Ci przesylaja poczta, a Ty ja odsylasz.
Trwa to co prawda 2 tygodnie, ale to jest wlasnie ten komfort jakiego
oczekuję :) widocznie ich prawnicy stwierdzili (i potrafia to uzasadnic)
ze to jest wystarczające. z drugiej strony prawnicy instytucji typu
domy maklerskie czy fundusze inwestycyjne - do nie dawna jeszcze żadali
potwierdzenia notarialnego przy tak zwieranej umowie. troszkę
kłopotliwe, ale też już postęp. ostatnio chyba niektorzy z tego też
już rezygnują (woodstock.pl).

--c