Re: NAPSTER I PROXY

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 23:45:20 MET

Dnia 19 Dec 00 o godz. 17:42, Kwaśniak napisal(a):

> Hm, ale mi chodzi o to żebym mógł ściągać pliki nie bezpośrednio (tak jak to
> robie dotychczas) tylko korzystając w napsterze z serwera proxy np:
> w3cache.icm.edu.pl
> Myślę że jakby się udało ustawić to proxy to może pliki by się ściągały
> chociaż troszkę szybciej.

Absolutnie nie. Mechanizm dzialania Napstera nie ma nic wspolnego z WWW i
postawienie proxy w sensie cache'a nie ma tutaj zadnego sensu. Na pewno
natomiast nie obsluza Napstera standardowe w3cache.
Poczytaj http://www.wsp.krakow.pl/papers/napster.html
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl