Re: Duży serwer grup dyskusyjnych

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 12:45:12 MET

Pewnego dnia, a było to Fri, 15 Dec 2000 11:20:34 +0100 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <andx_at_poczta.onet.pl> i powiedziała:

>News.
>

>Jakiego serwera i za ile ?

Z tego co wiem, to CETI udostępnia taką usługę. Nie wiem, za ile.

  eloy

--
Krzysztof `eloy' Krzyżaniak |              "O czem
 <eloy_at_transilvania.eu.org> :               To mówić z warkoczem?"