Re: Wyzwania Internetu

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 00:27:23 MET

Wojtek Mroz napisał(a):

> Witam
>
> Szukam materialow na temat Wyzwania Internetu(problemy na jakie musieli
> natknac sie userzy i admini):
> - wzrost liczby podlaczonych komputerow

Ano wicie, panocku, wiela mnóstwo tych komputrów podłanczajom. Tyla że sie
z kabli i inszych drutów istno dzungla porobiła. Co kto przechodzić chce
alboco, zarozki jedyn czy drugi wyrwie i internetu nima w połowie kraju.

> - wzrost ilosci przesylanych danych

To jest koszmar, panocku. Nic ino ładujom te dane i ładujom, aż z kabli na
złączach cieknie. A wtedy to różnie bywo, bo wicie panocku, ony, te dane,
to różne są i rózniste, a niektóre żronce jak nie przymierzając zajzajer.

Albo te lusery, panocku, nic ino by chcieli szybcij i szybcij, aże sie
pakiety nie wyrabiajom i jedyn za drugim wypadajom na zakrętach. A potym
zarozki jakisik expert powiada, że my ukradli.

> - transmisji medialnych

Mioł ja ciotka, co ona medium była. Ino 50 złociszów brała i można było z
dziodkiem w niebiesiech godać jako przez telefon. No myśle jo że ona
terozki i przez internet może seansa odprawiać.

> - przestepczosc w sieci

Jako sie juże rzekło, zbrodnia na każdym jest kroku. Co strona obejrzysz,
zarozki goła dupa nieletnia albo jakiesik warezy i insze wirusy. A tak
skoro już nam zeszło na te przestępczość, to jo wam rzekne, dawajcie
panocku stówe albo wam komputra zchakujem, pliki poubijam, ikone od
interneta wytnem a jeszcze moge i mamie podesłać te obrazki co je
trzymocie w tajemnicy w katalogu c:\windows\laseczki. Albo dojcie numera
od waszyj karty kredytowej, to sam se ta stówa wezme.

--
If you build a man a fire he's warm for a day,
If you set a man on fire he's warm for a lifetime.